la joga studio zilina power joga 2

Duška

Trojnásobná mamina, ktorá sa riadi heslom: „Nič ľudské mi nie je cudzie.“ Vyštudovala sociálnu prácu. Základom dobrej nálady je pre ňu pohyb a zmena. Power joga je pre Dušku psychohygienou po náročných dňoch. Miluje pohyb a okrem vedenia lekcií aj rekreačne lyžuje, bicykluje, pláva.

Ninka

Najväčším benefitom cvičenia jógy pre mňa je  spojenie tela a mysle. Nevnímam ju len ako pomoc pre seba ale aj ako možnosť pomôcť ostatným. Tým, ktorí chcú posilniť svoje telo ale aj upokojiť myseľ. Okrem power jógy mám absolvovaný kurz SM systém, ktorý je zameraný predovšetkým na chrbticu. Spája rehabilitačnú liečbu s prevenciou, regeneráciou a kondičným tréningom v jednotnom metodickom postupe. Svoje skúsenosti rada posúvam ďalej a pomáham ľuďom napredovať.

Maťka V.

Venuje sa zdravotnému qi-gong pre všetkých, ktorý pôsobí na celkovú harmonizáciu, sebaliečenie, detoxikáciu, omladenie a zvýšenie energie celého organizmu človeka. Odstraňuje bolesti hlavy, chrbtice, kĺbov a upravuje hormonálnu nerovnováhu, tráviace problémy, VKT a NKT, srdcovo cievny systém a psychický stav.

Maťka Z.

Joga pre zdravý chrbát - pomalé cvičenie, pri ktorom  sa Váš chrbát uvoľní a potom postupne posilní . Citlivo s ohľadom na Vaše fyzické možnosti. počas hodiny sa naučíme hlbšie dýchať a pri zvuku tibetskej misy oddychovať. Srdečne pozývam.

Ivka

Od mala aktívny človek s množstvom energie a nápadov. Joga sa stala posledným krokom na jej ceste k zlepšeniu vlastného zdravia. Chápe ju ako priestor na spojenie oddychu unavenej hlavy a fyzického záberu, kedy sa telo dostatočne natiahne aj posilní, a vytvoria sa tak podmienky na zlepšenie športového i bežného výkonu. Neustále sa vzdeláva a napreduje, profesionálne vedie najmä športovcami vyhľadávané lekcie Funkčnej jogy, ktorá je tiež nazývaná „jogou detailu". Funkčná joga je pomalšia, zameraná na správne dýchanie a dokonalé prevedenie pozícií.
V štúdiu La joga cvičí dvakrát mesačne. Informácie o konkrétnych termínoch Ivkiných lekcíi nájdete TU.

Peter

Joga smiechu je cvičenie, v ktorom sa spája zámerný smiech s hlbokým dýchaním. Základom je striedanie napätia a uvoľnenia. Dôležité je, že sa smejeme bezdôvodne. Toto cvičenie ma blahodárny vplyv na naše zdravie a pomáha to nielen nášmu telu ale i nášmu duchu. Som liečebný pedagóg a certifikovaný inštruktor jogy smiechu. Odborné vedomosti a skúsenosti z dramatoterapie a psychomotorickej terapie sa krásne dopĺňajú s jógou smiechu a tak je každá hodina jógy smiechu výnimočným a neopakovateľným zážitkom. Na začiatku sa začneme smiať a nakoniec neostane nikto kto by sa nesmial, ostane už iba smiech.